↩ Go Back

Enostaven trik, ki bo vašega naročnika navdušil nad vašo arhitekturno zasnovo

Naročnik mora vaš projekt začutiti

Vsak arhitekt je že bil tam. Oblikovali ste zares dobro arhitekturno zasnovo, ki pa je žal ostala

zakopana nekje globoko v predalu. Ker je naročnik ni sprejel.

Če želite osvojiti srca (in glave) naročnikov, jih morate navdušiti. To pa s klasičnimi načrti ni vedno

najlažje. Poglejmo, kako lahko to spremenite – brez da bi v ustvarjanje vizualnih rešitev investirali

čas, ki ga je vedno premalo.

Ne glede na to, kako pomembni in ključni so arhitekturni načrti, jih povprečni naročnik ne razume. Ne

pomaga niti tisoč besed. Fotorealistične 3D vizualizacije so težavo k sreči omilile. Vendar pa

premalokrat sprožijo tisti »vau« občutek, ki poskrbi, da naročnik projekt kupi. Brez vprašanj.

Potrebujete torej nekaj več. Kaj neki bi to lahko bilo? Srca in glave naročnikov lahko osvojite z

arhitekturnimi render animacijami, kot je ta spodaj. Video prikaz arhitekturne rešitve omogoči, da se

glava družine že vidi na zofi v svoji bodoči dnevni sobi, poslovnemu investitorju pa je kristalno jasno,

da bodo načrtovana stanovanja šla za med.

Čeprav Zelena Oaza v Šmartnem še ni dokončana, si potencialni kupci že lahko ogledajo svoj bodoči dom in

njegovo okolico.

Delajte še naprej to, v čemer ste res dobri: ustvarjajte arhitekturo

Seveda! Vsa srenja že govori o mnogih programskih rešitvah, ki ponujajo vsaka svoje (omejene)

možnosti v kreiranju 3D animiranih vizualizacij. Torej morate zakupiti novo programsko opremo in ob

natrpanem urniku najti še čas za usvajanje novih kompetenc in znanj?

Odgovor je – absolutno ne!

Tudi tukaj velja: kdor želi biti dober v vsem, po navadi ni dober v ničemer. Arhitekturno načrtovanje

je tako široko in zahtevno, da vam možnosti za učenje nikoli ne zmanjka. Hkrati so animirane 3D

vizualizacije prav tako znanost sama po sebi. Te ne zahtevajo le znanj, ampak tudi nakup dodatne

opreme.

Zato je vsekakor smiselneje za izdelavo animiranih 3D vizualizacij najeti zunanjega izvajalca.

Izberite dobrega in njegovo delo bo delovalo, kot da je po vaši idejni zasnovi posul čarobni prah, ki

poskrbi za čarovnijo: vaš naročnik bo kar naenkrat projekt začutil!

Nasvet strokovnjaka: 3 lastnosti najboljših arhitekturnih render animacij

Pri izbiri zunanjega izvajalca upoštevajte značilnosti arhitekturnih render animacij, ki naredijo

čarovnijo! To so tiste lastnosti, ki dodobra prebudijo čustveno plat naročnikov.

1. Arhitekturna 3D animacija, ki pove zgodbo

Čustva v naročniku prebudi zgodba. Zato dobra 3D animacija ne pomeni le vizualnega prikaza rešitve.

Brez besed pove zgodbo o zgradbi: odpelje nas na popotovanje po njej. Čarovnijo naredijo prehodi

med posameznimi kadri, glasba, dinamika samega posnetka.

Zato je še kako pomembno, da vaš zunanji izvajalec zna poskrbeti za scenarij in režijo.

2. Avto pred hišo, domači kino v dnevni sobi

Ali pa kaj tretjega, kar sodi v kontekst vaše arhitekturne rešitve. Predmeti postavljajo še nezgrajen

objekt v življenjski kontekst, ki si ga potencialni kupec z lahkoto lahko predstavlja. V njem

vzpodbudijo željo po nakupu nepremičnine ali investiranje v projekt.

Zato izberite izvajalca, ki razpolaga z bogato knjižnico objektov.

3. Okolica, kakršna je v resnici

Z vmestitevijo nepremičnine v dejansko okolje dosežemo, da se projekt naročnikom kar naenkrat zdi

še kako realen. S posnetkom prikličemo sanje. Z glavo so naročniki med oblaki, z vključitvijo

poznanega okolja pa tudi z nogami trdno na tleh.

Za realen prikaz mikro okolja seveda potrebujete video produkcijo.

V podjetju Virtual Pro razpolagamo z vsem trojim: scenarističnimi in režiserskimi znanji, bogatimi

knjižnicami objektov in lastno video produkcijo. Zato vam lahko pomagamo ustvariti tisti čarobni

učinek, ki bo poskrbel za navdušenje vašega naročnika.